سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

 

 

ICTPRESS - بزرگترین نیاز و مانع در راه تولید محتوا و ارائه خدمات در بستر تلفن همراه ، بومی سازی خط و زبان فارسی در لایه کاربردی این خدمت است، که در فاز دوم و پس از آن در نسخه جدید درگاه قابل ارائه این شرکت متجلی شده است.

محمدحسین واقف زاده ،مدیر عامل نخستین اپراتور پیام کوتاه کشور در گفت و گو با خبرنگار ICTPRESS با بیان این مطلب، گفت: واحد توسعه و تحقیق رهیاب با تمرکز بر روی درگاه کاملاً بومی و ایرانی، نسخه اول درگاه شرکت را در سال 86 جایگزین درگاه خارجی کرد و در فاز بعد، با اتصال این درگاه به سایر اپراتورهای تلفن همراه ، خدمات ارزش‌افزوده را برای تمامی کاربران فراهم کرد تا سرعت، کیفیت و قابلیت برنامه‌ریزی را براساس نیاز خود،بصورت همزمان داشته باشند.
مدیر نخستین اپراتور پیام کوتاه کشور در ادامه با اشاره به توسعه همزمان درگاه پیام کوتاه مورد استفاده گفت: درگاه فعلی ،نسخه جدیدی از نسخه طراحی شده است که در مدت 8 ماه اخیر ،طراحی و پیاده‌سازی و انواع قابلیت ها و محصولات جدید به‌آن اضافه شده تا هم گام با اولین های دنیا امکان ارائه خدمات را به کاربران ایرانی داشته باشد.
وی ارسال انواع محتوا از جمله لینک، تصاویر خاص، اصوات ساده و دیگر را از ویژگی های نسخه جدید برشمرد که سرعت  1000 پیامک درثانیه را پشتیبانی کرده و برای پشتیبانی از تعداد کابران بالا طراحی شده است که با قیمتی معادل 10 درصد نمونه‌های خارجی، کیفیتی را معادل و در برخی موارد افزون بر آن ارائه می کند.
واقف زاده در پایان هدف اصلی نخستین اپراتور پیام کوتاه کشور را فرهنگ سازی برای استفاده از پیام کوتاه در جهت ارزش افزوده بجای تبلیغات دانست

و افزود: مدیران و برنامه ریزان هر سازمان و نهاد می‌توانند با ارائه نیازهای کاربردی خود، امکان سنجی پیاده سازی کسب و کار خود را در بستر پیام کوتاه از طریق این مجموعه و

آدرس الکترونیک (www.rpg.ir) بررسی کنند.

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 88/10/26ساعت  2:37 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]