سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

 

 

ICTPRESS - یک کارشناس گفت: متاسفانه ما شروع مناسبی در بحث بانکداری الکترونیکی درایران نداشتیم و قبل از فراهم کردن زیر ساخت‌ها و تجهیز شبکه‌ها،‌عملیاتی به نام بانکداری الکترونیک را آغاز کردیم.

رضا یزدانی‌ها، یک کارشناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS با بیان این مطلب اظهار داشت:  شاید وقتی بحث تجارت الکترونیک مطرح می‌شود یکپارچگی مورد اقتضا مباحثی مانند فرهنگ‌سازی و دولت الکترونیکی را نیز به دنبال خود می‌کشد؛ ما به شدت در بانکداری الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی عقب مانده‌ایم .
وی ابراز داشت:  عملا تجارت الکترونیکی در ایران وجود ندارد و ما هنوز نتوانسته‌ایم بطور کامل از مواهب آن بهره‌مند شویم و در سیستم بانکی با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم چون هنوز کاربران ما نتوانستند با آن ارتباط لازم را برقرار کنند.
یزدانی‌ها گفت: در بسیاری از حوزه‌های کاری معیاری داریم که کار را نسبت به آن می‌سنجیم در زمینه بانکداری الکترونیکی حرکت جدیدی اتفاق افتاده است. اما دروازه‌های باز کشورمان با سایر کشورها این امکان را فراهم آورده که مردم کشور ما ارائه خدمات در سایر کشورهای پیشرفته را با وضعیت موجود در کشور خودشان مقایسه کنند. این فاصله فرهنگی که در ارائه سرویس خدمات بانکی وجود دارد هم ‌باید تامین شود. مثلا در کشورهای پیشرفته خرید بلیط قطار، کار ساده و پیش پا افتاده‌ای است وغیر از استفاده از خدمات الکترونیکی راه حل دیگری برایش وجود ندارد که این موضوع هم‌اکنون در بستر جامعه ما چندان قابل قبول نیست.
وی گفت: متاسفانه ما شروع مناسبی در بحث بانکداری الکتورنیکی در ایران نداشتیم و قبل از فراهم کردن زیر ساخت‌ها و تجهیز شبکه‌ها، عملیاتی به نام بانکداری الکترونیکی را آغاز کردیم.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/10/29ساعت  4:38 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]