سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

 

ICTPRESS - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با یک بار مراجعه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور علاوه بر دریافت ADSL دیگر خدمات مخابراتی را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

محمد روح‌اللهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ICTPRESS با بیان این مطلب گفت: بعد از ارائه تقاضا حداکثر در 72 ساعت اینترنت پرسرعت برای مقاضیان نصب می‌شود.
روح‌اللهی گفت: ارائه اینترنت پرسرعت در منطقه 8 به‌زودی انجام خواهد شد و در کرج نیز بستر فنی و تجهیزات مورد نیاز آماده است؛ ‌از آن‌جایی که ارائه وایمکس از سوی شرکت‌های خصوصی انجام می‌شود، شرکت مخابرات ایران نمی‌تواند به این عرصه وارد شود و باید منتظر سیاست‌های جدید در این باره بود.
وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی ایجاد شده در حوزه اینترنت پرسرعت در استان تهران شامل 100 هزار پورت می‌شود که در عمده مناطق تهران نصب و راه‌اندازی شده گفت: کل ظرفیت اینترنت پرسرعتی که از سوی شرکت مخابرات استان تهران ارائه می‌شود یک میلیون پورت است؛ شرکت مخابرات تهران در این حوزه سقف خاصی ندارد و مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خدمت‌رسانی خواهد کرد.


 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/12/11ساعت  5:11 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]