سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

ICTPRESS - با پایان مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در پایان مردادماه، بررسی آثار رسیده جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره از سوی هیات‌های داوری اولیه از اول شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش ICTPRESS  امسال فرصت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره بیستم مردادماه بود که با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان این زمان تا پایان مردادماه تمدید شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه می‌توانند تا دهم شهریورماه با مراجعه به سایت www.dmf.ir در نمایشگاه ثبت‌نام و جهت دریافت غرفه اقدام کنند.
بنا براعلام این جشنواره در شش بخش اصلی و هشت بخش جانبی برگزار خواهد شد. نرم‌افزارهای رسانه‌یی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، هنرهای دیجیتال و فن‌آوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال شش بخش اصلی جشنواره است.
بخش‌های جنبی این رویداد نیز شامل خانواده و رسانه‌های دیجیتال، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مسابقات، رسانه دیجیتال در آیینه هنر (دومین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور رسانه‌های دیجیتال)، موسسات ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، استان‌ها، شهر دیجیتال، حرکت به‌سوی اصلاح الگوی مصرف و بخش بین‌الملل خواهد بود و قرار است در مدت 10 روزه برگزاری جشنواره، حدود 200 کارگاه و نشست تخصصی برگزار شود.
سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال از 8 تا 18 مهرماه در مصلی تهران و از سوی «مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی برای ایجاد و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات دیجیتالی فرهنگی و هنری، فراهم کردن بستر لازم برای توسعه صادرات نرم‌افزارهای رایانه‌یی و غیره برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 



  • کلمات کلیدی : رسانه‌های دیجیتال
  • نوشته شده در  چهارشنبه 88/6/4ساعت  11:47 صبح  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]