سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

ICTPRESS - تکثیر سی‌دی‌های های مربوط به حوزه‌ مولتی مدیا به صورت غیرقانونی توسط افرادی که هیچ حقوقی نسبت به آن نرم افزار ندارند از جمله مهم‌ترین جرایم رایانه‌یی در کشور محسوب می‌شود.

محمودرضا خادمی، نایب رییس شورای انتظامی رسیدگی به تخلفات رایانه‌یی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ICTPRESS  گفت: نصب نرم‌افزارهای موجود برروی سایت‌ها برای دانلود و بازاریابی(در حالی که فرد دیگری صاحب اثر است) و تغییر جزیی نرم‌افزارها و ارایه‌ آن با نام جدید از دیگر جرایم در این زمینه محسوب می‌شود.
وی  اظهار کرد: در حال حاضر یکی از موارد رایج در تخلفات رایانه به این نوع جرایم مربوط است که نرم‌افزاری را که در یک موسسه‌ی دیگر ثبت شده در جایی دیگر نیز ثبت می‌شود که البته این امر به خاطر مادی و معنوی بودن حقوق برای شرکت اول حساب می‌شود.
نایب رییس شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌یی تهران  با بیان اینکه شورای انتظامی طبق آیین‌نامه بررسی به تخلفات رایانه‌یی در تمام سطوح رای و احکام را ابلاغ می‌کند تصریح کرد: اجرای این احکام شامل تذکر شفاهی و کتبی تا تعطیلی کار متخلفان به مدت 10 سال می‌شود .
به گفته وی  هدف کلی در درجه اول حل اختلاف است و در مرحله‌ بعدی حکم صادر می‌شود و شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌یی کشور با توجه به وضعیت قضاوت شکل این نوع موارد، کار را جدی‌تر و کارشناسانه‌تر پیگیری می‌کند.

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/7/5ساعت  1:13 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]