سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از نهایی شدن خصوصی سازی در این شرکت، قوانین و مقررات بعضا دست و پاگیر نیز حذف شده و مسوولان امکان تصمیم گیری سریعتر برای امور مختلف را خواهند داشت، این امر موجب خواهد شد تا امکان ارایه سرویس های متنوع و متناسب با تکنولوژی روز فراهم شود.
صابر فیضی در گفت‌وگو با  خبرنگار ICTPRESS  با بیان این مطلب گفت: پس از خصوصی سازی، دریافتی کارکنان به درآمد شرکت گره خواهد خورد بنابراین مدیریت هزینه های زائد توسط خود کارکنان صورت خواهد گرفت و باعث افزایش بهره وری در مجموعه شرکت مخابرات ایران می شود.
وی همچنین درباره افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت گفت: دولت تا کنون پیشنهادی برای افزایش تعرفه تلفن ثابت در سال آینده ارائه نکرده و این به معنای ثابت بودن این نرخ در سال 89 است.
فیضی با بیان اینکه تمام پیشنهاد‌های افزایش تعرفه مکالمات  به معنای افزایش تعرفه نیست، گفت:‌طبق ماده 3 قانون برنامه چهارم توسعه اگر هیئت دولت تصمیم به افزایش تعرفه تلفن ثابت داشت باید قبل از شهریور ماه این پیشنهاد را به مجلس ارایه می‌کرد بنابراین  با توجه به اینکه تاکنون پیشنهادی در این خصوص به مجلس ارایه نشده طبق قوانین دولت دیگر نمی‌تواند برای سال 89 این تعرفه را افزایش دهد.

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/7/6ساعت  7:58 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]