سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

 ICTPRESS - امسال هم مانند سال های گذشته غرفه های شرکت های ایرانی در قالب غرفه ای واحد در سالن ششم، بیست و نهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه موسوم به جیتکس 2009 حضوری فعال و موثر دارند.
به گزارش خبرنگار ما : ایرانیان مقیم و مسافر بازدیدکننده از نمایشگاه جیتکس وقتی با حضور موثر و جالب توجه ایران در این نمایشگاه مواجه می شوند بی اختیار ضمن خوشحالی از حضور کشورشان در سطح بین المللی به تعامل و دیدار با غرفه داران و برگزارکنندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران می شتابند.
بنابر این گزارش : بنا به گفته امیر اشکان تربیت جویی مدیر عامل شرکت پارسان گستر نام آور "برگزار کننده غرفه ایران در قالب فضایی واحد در نمایشگاه جیتکس خاورمیانه در دوبی"، در نهمین دوره این نمایشگاه فضایی 66 متری برای 7 شرکت خصوصی در محیطی چهار بر باز درنظر گرفته شده که برای این حضور تولی گری شورای عالی اطلاع رسانی در قالب حمایت معنوی موثر بوده است.
تربیت جویی افزود : حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی و خصوصا جیتکس از سوی دولت رو به کم رنگی رفته است و تنها جلوه ای از آن ،آنهم از سوی شورای عالی اطلاع رسانی به چشم می خورد.
به گفته وی : پلن مشخصی از سوی دولت برای حضور شرکت های ایرانی و اساسا ایران در نمایشگاه های بین المللی ICT وجود ندارد.
به گزارش ICTPRESS : بازدید از نمایشگاه جیتکس 2009 از سوی ایرانیان در روز های دوم و سوم بسیار پر رنگ تر از روز اول به چشم می خورد.
جیتکس 2009 بزرگ ترین رویداد ICT خاورمیانه است که از روز یکشنبه 26 مهر آغاز به کار کرده و تا روز پنجشنبه یکم آبان ماه میزبان مخاطبان و علاقه مندان به صنعت ICT است.




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/7/28ساعت  5:49 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]