سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

ICTPRESS - شرکت NEC ژاپن به تازگی برنامه نرم افزاری جدیدی نوشته که تحت آن می توان میزان مصرف انرژی رایانه های شخصی را مطابق با الگوی فعالیت کاربر ، کنترل کرد .

به گزارش ICTPRESS به نقل از " نیو ساینتیست"، این نرم افزار که قرار است از ماه دسامبر سال جاری وارد بازار شود با کاهش میزان مصرف انرژی رایانه های شخصی از میزان تولید گازهای گلخانه ای به طرز چشمگیری خواهد کاست .
این برنامه نرم افزاری می تواند نحوه مصرف رایانه از سوی کاربر به خصوص در ادارات بزرگ  را طی یک دوره سه ماهه مورد ارزیابی قرار داده  که این کار با استفاده از پیگیری نحوه استفاده از صفحه کلید و موس صورت می گیرد . این برنامه همچنین زمانی که کاربر در طول روز از رایانه استفاده نمی کند از جمله زمانی که جلسه دارد و یا با ارباب رجوع در حال صحبت است را مورد ارزیابی قرار می دهد . پس از این که این حرکات مورد ارزیابی قرار گرفت برنامه نرم افزاری می تواند رایانه را در زمان هایی که کاربر به آن نیاز ندارد وارد حالت استندبای کند .
گفتنی است؛ شرکت NEC بر این اعتقاد است که استفاده از این برنامه نرم افزاری زمینه را برای کاهش 20 درصدی میزان مصرف انرژی در اداره ها فراهم خواهد کرد .  

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/8/17ساعت  10:52 صبح  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]