سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

I

CTPRESS - در خبرها آمده است : نسخه " بستنی " آندروییدی گوگل در راه است.
گوگل اعلام کرده در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه دیگری از سیستم عامل آندرویید است.           
گزارش آی سی تی پرس : نسخه بعدی آندرویید گوگل با کد 2.4 و با نام Ice Cream عرضه می شود.
بنابر شنیده ها : این نسخه از سیستم عامل آندرویید همزمان با عرضه گوشی Xperia Arc سونی اریکسون، احتمالا اوایل تابستان منتشر می شود.
به نظر می رسد گوگل برای انتشار نسخه های مختلف اندرویید قانون الفبا را رعایت کرده است.
خبر مرتبط :
روزانه 300 هزار آندروید می روید
 فروش تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل با سرعت در حال افزایش است.
گوگل مدعی است که روزانه نزدیک به 300000 تلفن موبایل مبتنی بر آندروید در سراسر جهان به فروش می‌رسند که این رقم با فروش محصولات مبتنی بر سیمبیان قابل مقایسه است
فروش تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل به‌لطف کثرت مدل‌های مختلفی که این سیستم عامل را اجرا می‌کنند و در سراسر جهان قابل دسترسی هستند، با سرعت در حال افزایش است. گوگل مدعی است که روزانه نزدیک به 300000 تلفن موبایل مبتنی بر آندروید در سراسر جهان به فروش می‌رسند که این رقم با فروش محصولات مبتنی بر سیمبیان قابل مقایسه است.
آی سی تی پرس گزارش می دهد : Andy Rubin معاون مهندسی شرکت گوگل در وبلاگ خود نوشته است:« هر روز بیش از 300000 تلفن آندرویدی فعال می‌شوند».حتی با وجود ‌آن‌که موضوع فوق یک تائید مستقیم برای فروش 300 هزار گوشی مجهز به آندروید در هر روز به شمار نمی‌آید، اما تعداد تلفن‌های خریداری شده و فعال شده در هر روز به یکدیگر بسیار نزدیک هستند.
به گزارش آی سی تی پرس از Gartner، تلفن‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال 2010 به رکورد فروش بیش از 81 میلیون واحد دست یافته‌اند. آندروید نزدیک به 25,2 درصد از فروش تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان را به خود اختصاص داده که باعث می‌شود به‌عنوان دومین سیستم عامل در سطح جهان و به‌طور اخص سیستم عامل غالب در آمریکای شمالی مطرح شود.
در سه‌ماهه سوم، 20,50 میلیون تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید در سراسر جهان خریداری شده‌اند که به معنای فروش 227 هزار گوشی در هر روز است.
فقط سیستم عامل سیمبیان شرکت نوکیا در طول این فصل محبوب‌تر از آندروید بوده است.
به گزارش آی سی تی پرس ، در طول سه‌ ماهه سوم سال 2010، فروش تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیمبیان به 29,48 میلیون واحد رسیده که به معنای فروش 327,5 هزار گوشی در هر روز است.
خبر مرتبط :
گوگل سودوکو حل می کند!
گوگل نرم افزاری را عرضه کرده است که به کاربر کمک می کند که پس از عکس گرفتن از جدول سودوکو آن را بلافاصله حل کند.
به گزارش آی سی تی پرس از خبرگزاری مهر، آیا شما یکی از شیفتگان حل جدول های عددی (سودوکو) هستید اما ممکن است که نتوانید راه حل یک عدد سخت را پیدا کنید؟ اکنون گوگل با ارائه یک برنامه جانبی به شما در حل جدول سودوکو کمک می کند.
کاربر پیش از استفاده از این برنامه جانبی جدید که Google Goggles نام دارد باید با تلفن همراه خود از جدول یک عکس تهیه کند. سپس این برنامه، عکس جدول را به یک جدول دیجیتالی تبدیل کرده و آن را از راه اینترنت به سرور گوگل می فرستد. سرور بزرگترین جستجوگر دنیا در مدت چند ثانیه جدول را حل کرده و آن را برای تلفن همراه کاربر ارسال می کند.
براساس گزارش آی سی تی پرس به نقل از فول پرس، این نرم افزار که در دو نسخه سیستم عاملهای "آندروئید" و "آی- فن" در دسترس است به طور کلی با عکس گرفتن از روی هرچیز اطلاعات مربوط به آن را در وب جستجو کرده و اطلاعات مرتبط با عکس را ارائه می کند که در تازه ترین به روز سازی این نرم افزار، امکان حل جدولهای سودوکو نیز به آن افزوده شده است.
تحقیقات نشان می دهد که حل جدول می تواند مغز را 14 سال جوانتر نگه دارد.
خبرمرتبط :
گوگل، چگونه گوگل شد؟
به گزارش ICTPRESS به نقل از آفتاب: ویژه‌نامه دیجیتال، در شماره اخیر خود تایم لاین کاملی از راهی که گوگل از ابتدا تا کنون طی کرده است را تهیه و منتشر کرد.
ویژه‌نامه دیجیتال، در شماره اخیر خود تایم لاین کاملی از راهی که گوگل از ابتدا تا کنون طی کرده است را تهیه و منتشر کرد. نگاهی به این تایم لاین، به‌خوبی نشان می‌دهد که در دنیای سایبری، ایده‌های ناب همواره موفق خواهند بود و به سرعتی غیرقابل باور باعث معروفیت و درآمدزایی برای ایده پردازانش خواهد شد.
1996
لری پیج و سرجی که هر دو از دانشگاه علوم کامپیوتری استنفورد فارغ‌التحصیل شده‌اند کدگذاری موتور جست‌وجویی به نام بک‌راب را تمام کردند.
1997
بک‌راب به گوگل تغییر نام داد. در اصل این تغییر یک‌جور بازی با کلمات بیشتر نبود. ماجرای این اسم به‌خاطر قدرت بالای جست‌وجوی موتور جدیدشان بود که می‌توانست میلیون‌ها اسم و عدد را در کسری از ثانیه جلوی کاربرش بگذارد.
1998
گوگل در سانتا مارگاریتای کالیفرنیا دفترش را باز کرد.دسامبر همان سال اولین نقد مثبت را از مجله معتبر Pc Magazine دریافت کرد.
1999
دفتر گوگل به پائلو آلتوی کالیفرنیا نقل مکان کرد. آگوست همان سال دفتر شرکت به مانتین ویوی همان ایالت برده شد.
2000
Google.com به عنوان بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا شناخته شد. در همان سال به 15 زبان مختلف قادر به جست‌وجوی متن بود. Google AdWords و Google Toolbar هم عرضه شدند.
2001
بخش Google Groups به‌طور رسمی در سایت بارگذاری شد.Image Search با قدرت دستیابی به بیش از 250 میلیون عکس بازگشایی شد. شریک شدن با Universo Online
2002
شریک شدن با AOL که به مشتریان گوگل اجازه می‌داد از امکانات CompoServe، Netscape و Aol. com استفاده کنند. بخش Google News راه‌اندازی شد.
2003
گوگل کمپانی Pyra Labs، خالق بلاگر را خریداری کرد.Google Book Search افتتاح شد. حالا گوگل بیش از 800 کارمند دارد.
2004
19 میلیون اوراق مشارکت گوگل در وال استریت به مزایده گذاشته شد. قیمت هر برگه 85 دلار بود.گوگل 100 دامنه ایجاد کرد.
2005
Google Map و Google Earth توانستند وجب به وجب زمین و کشورها را به تصویر بکشند. Gmail و Google Talk راه‌اندازی شدند.
2006
Picasa، Google Docs، Google Financial، Google Calendar و Google Trends به بخش‌های دیگر گوگل اضافه شدند. سایت‌های YouTube و SketchUp به دایره مالکیت گوگل اضافه شدند.
2007
بخش Traffic به دیگر بخش‌های گوگل اضافه شد تا ترافیک‌ 30 شهر آمریکا و نمای خیابان‌های 5 شهر را به صورت زنده نمایش بدهد. آسمان درون Google Earth به نمایش درآمد.
2008
به مترجم گوگل 10 زبان دیگر هم اضافه شد تا جمع آنها به عدد 23 برسد. نرم‌افزار مرورگر Chrome برای دانلود رایگان آماده شد.
2009
اقیانوس هم از طریق Google Earth قابل‌رویت شد. Google Labs به کل دوباره طراحی شد. Nexus One، اسمارت فون گوگل به بازار آمد.
2010
گوگل 21 هزار کارمند در کل دنیا دارد و ارزش بازار استوک آن به 120 میلیار دلار می‌رسد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 89/10/25ساعت  3:56 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]