سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ICTPRESS.IR

 

ICTPRESS - به گفته مسوول کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی شهروند مجازی، در حال حاضر برآورد می‌شود حجم تجارت الکترونیکی در ایران 7/2 درصد از تولید ناخالص داخلی باشد.

به گزارش ICTPRESS، دکتر جعفر محمودی با بیان مطلب فوق افزود: این مبادلات بیشتر در حوزه آموزش الکترونیکی، بلیط الکترونیکی، پرداخت‌های بهای خدمات دولتی، خرید کالا و خدمات توسط مصرف‌کنندگان و مبادله اسناد صورت می‌گیرد و بیشتر در بخش B2C رخ می‌دهد.
وی ادامه داد: آگاه‌سازی از راهبرد‌های مهم توسعه تجارت الکترونیکی در کشور بوده و یکی از محورهای فعالیت وزارت بازرگانی آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی است.
وی گفت: در راستای ارتقای آگاهی فعالان اقتصادی از قبیل اصناف، مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط، مدیران دولتی، رسانه‌ها، حقوقدانان و مدیران و کارشناسان شرکت‌های تخصصی خدمات تجارت الکترونیکی که بازیگران اصلی تجارت الکترونیکی هستند،، وزارت بازرگانی بسته‌های آموزشی هدفمند تهیه و در اختیار گروه‌های هدف در سراسر کشور قرار داده است."
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی افزود: در عین حال به منظور توسعه تعامل با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی وزارت بازرگانی از پایان‌نامه‌ها دانشجویی در محورهای پژوهشی تعیین شده حمایت مالی به عمل آورده است.
گفتنی است؛ کنگره فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد به‌زیست شهروندان، یکم تا سوم خردادماه در محل بوستان گفت و گو شهرداری تهران برگزار خواهد شد.



  • کلمات کلیدی : تجارت الکترونیکی
  • نوشته شده در  پنج شنبه 89/2/23ساعت  5:15 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

     

    ICTPRESS - شرکت آمادئوس مجری طرح های گردشگری الکترونیکی در خاورمیانه به تازگی اقدام به راه اندازی موتور رزرو آنلاین به منظور تسهیل روند رزو بلیط هواپیما ، هتل و دیگر امکانات تفریحی در منطقه خاورمیانه کرده است .

    به گزارش ICTPRESS به نقل از " پی سی ورلد"، این سیستم که برای استفاده آژانس های مسافری و پورتال های گردشگری طراحی شده فروش کالاها و خدمات از جمله رزرو بلیط هواپیما ، هتل و اجاره خودرو را تسهیل می کند .
    گزارش ها حاکی از آن است که این موتور رزرو آنلاین خدمات خود را به 23 زبان زنده دنیا از جمله عربی ارائه می کند و بنابر پیش بینی متخصصان شرکت آمادئوس این موتور آنلاین گامی مهم در ارتقاء گردشگری الکترونیکی در منطقه خاورمیانه خواهد بود .
    شرکت آمادئوس یکی از اصلی ترین پیشروان معرفی یک راه حل بی کم و کاست برای کمک به آژانس های مسافرتی است که همواره  به دنبال یک سیستم رزرو آنلاین برای تسهیل روند انجام امور مسافرتی با پایین ترین هزینه بوده اند. 
    این شرکت بیش از 250 وب سایت در بیش از 80 شرکت هواپیمایی و در بیش از 110 بازار مسافرتی جهان دارد .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 89/2/18ساعت  5:34 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

    ICTPRESS - پنج نرم‌افزار جدید کتابخانه‌ای به همت بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
    به گزارش ICTPRESS ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر خوانساری، مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور اظهار کرد: ان‌شاءلله غرفه نور در نمایشگاه کتاب تهران علاوه بر یکصد و 20 عنوان نرم‌افزار تولیدی در موضوعات مختلف برای نخستین بار پنج محصول جدید کتابخانه‌ای را برای کاربران خود به نمایش و عرضه خواهد گذاشت.
    وی "کیمیای سعادت"، " دوره علوم و معارف اسلامی"، " اکسیرالسعادة"، " فقه الصادق(ع)" و " آوای ملکوت" را از جمله نرم‌افزارهای تازه تولید شده بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی عنوان کرد.
    معرفی کوتاه:
    کیمیای سعادت: مجموعه‌ای کتابخانه‌ای سه زبانه و دارای 200 جلد کتاب در 66 عنوان و 28 جلد کتاب به زبان لاتین در موضوعات مختلف.
    دوره علوم و معارف اسلامی: شامل 54 جلد کتاب به همراه یک جلد کتاب خطی در موضوعات مختلف.
    فقه الصادق(ع): شامل 41 جلد کتاب به زبان عربی در موضوعات مختلف.
    اکسیر السعاده: شامل 66 جلد کتاب به زبان عربی و انگلیسی در موضوعات مختلف.
    آوای ملکوت: این مجموعه که شامل چهار حلقه لوح فشرده دی وی دی است، برای نخستین از سوی بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز نور تولید و عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل بیش از 600 صوت از حضرات آیات سید محمد حسین حسینی طهرانی و سیدمحمدمحسن حسینی طهرانی است.
    بنا بر اعلام عناوین مهم و برجسته آن اصوات به صورت متن و همزمان برای کاربران به نمایش گذاشته خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 89/2/15ساعت  6:13 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

    ICTPRESS - به گفته مدیر کل روابط بین اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت در بخش رومینگ، بهینه‌سازی رومینگ بین‌الملل از نظر کیفیت ارائه سرویس به مشترکانی است که به خارج از کشور سفر می‌کنند.
    به گزارش خبرنگار ICTPRESS عباس لطفعلیان، مدیر کل روابط بین اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران بحث بهینه‌سازی و افزایش کیفیت و کاهش قیمت برای کشورهایی که با آن‌ها ارتباط رومینگ داریم را از جمله موارد مهم عنوان کرده و گفت: این کیفیت مسائل فنی و بهره‌برداری از سرویس‌های مخابراتی و برخورداری از سرویسی با قیمت پایین‌تر را شامل می‌شود، علاوه بر کیفیت اقداماتی نیز برای کاهش قیمت برای رومینگ بین‌الملل انجام خواهیم داد.
    لطفعلیان ادامه داد: در حال انجام مذاکرات لازم برای این کار هستیم و اولویت‌مان با کشورهایی است که تردد مشترکان ایرانی به آنجا زیاد است که کشورهایی مثل امارات، عربستان،‌ ترکیه و کشورهای حوزه‌ خلیج فارس در این اولویت قرار دارند.
    گفتنی است؛ با آغاز اجرای قوانین جدید در اروپا، مشکل صورتحساب‌های خارج از کنترل شهروندان برای دسترسی به اینترنت موبایل به هنگام رومینگ پایان می‌گیرد،  قوانین جدید اپراتورها را ملزم می‌کند به مصرف‌کنندگان محدودیت قطع رومینگ را ارائه کنند، هنگامی که دستگاه کاربران در وضعیت رومینگ است به هنگام رسیدن به 80 درصد محدودیت، اپراتورها باید پیام هشداری را ارسال کنند و هنگامی که محدودیت کاربران به اتمام رسید، دیگران قادر نخواهند بود از سرویس‌های اینترنتی در تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند.
    سالهاست که صورتحساب‌های رومینگ گزاف در اروپا به‌عنوان یک مشکل به حساب آمده‌اند؛ کمیسیون اروپا مثالی از یک مسافر آلمانی را عنوان کرده که در سال 2009 پس از دانلود یک برنامه تلویزیونی به هنگام رومینگ در فرانسه صورتحسابی به مبلغ 46 هزار یورو دریافت کرد.
    کمیسیون اروپا هزینه‌هایی را که اپراتورها از یکدیگر برای رومینگ مشتریان استفاده کننده از خدمات داده با قیمت یک یورو به ازای هر مگابیت مطالبه می‌کنند را محدود کرده است؛ هزینه‌ای که ظرف دو سال آینده کاهش خواهد یافت. انتظار می‌رود این کاهش هزینه، هزینه‌های دریافت شده از کاربران نهایی برای استفاده از اینترنت رومینگ را کاهش دهد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 89/2/14ساعت  5:44 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


     

    ICTPRESS - گرچه خبر رشد سهم بینگ از بازار جستجوی اینترنتی در جهان اصولا باید مایکروسافت را خشنود سازد اما از آنجا که این افزایش سهم به کاهش سهم یاهو( و نه گوگل) از این بازار منجر می شود می توان چنین حدس زد که این خبر خیلی هم برای مایکروسافت خوشایند نیست.

    به گزارش ICTPRESS به نقل از " betanews.com"، بررسی ها نشان می دهد که موتور جستجوگر بینگ که اخیرا توسط مایکروسافت راه اندازی شده در ماه مارس توانست سهم خود از بازار جستجویی را به 2/12 درصد افزایش دهد این در حالیست که سهم یاهو از این بازار کاهش یافته و به 4/13 درصد رسید .
    یک سال قبل اگر چنین نتیجه ای حاصل می شد شاید موفقیتی بزرگ برای مایکروسافت به شمار می رفت اما هم اکنون که یاهو شریک جستجویی مایکروسافت به شمار می رود از رونق افتادنش نه تنها مایکروسافت را خوشحال نمی کند بلکه با نگرانی مسئولان این شرکت نیز همراه است .
    بررسی ها نشان می دهد که به هر میزان به سهم بینگ از بازار جستجویی اضافه می شود به همان میزان نیز از سهم یاهو کاسته می شود .
    هم اکنون سهم گوگل از بازار جستجوی اینترنتی جهان 64 درصد است که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 8/7 درصدی داشته و این در حالیست که موتور جستجوگر بینگ در تلاش است تا سهمی از بازار گوگل را از آن خود کند.



  • کلمات کلیدی : گوگل
  • نوشته شده در  دوشنبه 89/2/13ساعت  5:54 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

     

    ICTPRESS - محققان دانشگاه برکلی به تازگی موفق به ساخت روبات های منحصر به فردی شده اند که وظیفه آنها تولید نانوکریستال با دقت بسیار بالا است .

    به گزارش ICTPRESS به نقل از " PhysOrg.com"، این روبات که WANDA نام گرفته می تواند برای ابزار آلات الکترونیکی و دیگر ابزارهایی که به عنوان منبع نور استفاده می شوند ، نانو کریستال تولید کنند .
    از آنجا که این روبات با نرم افزار کنترل می شود، می تواند عملیات های پیچیده  شیمیایی را که پیش از این انجام آنها از عهده انسانها خارج بود به راحتی انجام دهد .
    گزارش ها حاکی است تاکنون خطاهای بشری یکی از مهمترین موانع بر سر راه تولید نانوکریستال ها بوده و اکنون این روبات های WANDA می توانند با دقت بسیار بالا این نانوکریستال ها را تولید کنند .
    گفتنی است؛ این روبات توسط محققان دانشگاه برکلی و تحت همکاری با شرکت Symyx Technologies و  در سازمان انرژی آمریکا موفق به ساخت این روبات نانوکریستال ساز شده اند .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 89/2/7ساعت  3:25 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()


    ICTPRESS - در حال حاضر اگر مشترکی قبضش را بپردازد اعلام وصولی آن 12ساعت کاری زمان می‌برد که بعد از اعلام وصولی به شرکت ارتباطات سیار، خطوط قطع شده، ظرف حدود 3 ساعت وصل می‌شوند که البته این کار به این بستگی دارد که بانک چه زمانی وصولی را به همراه اول اعلام کند؛ به تعبیری این پروسه از 15ساعت شروع و تا 24 ساعت زمان می‌برد که به گفته مدیر کل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران این مدت زمان کاهش خواهد یافت.
    به گزارش خبرنگار ICTPRESS، یکی از برنامه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در آینده این است که بعد از پرداخت قبض تلفن همراه در بانک توسط مشترک پرداخت کرد، خط وی پس از چند ساعت و به‌صورت اتوماتیک‌وار وصل شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر برای اعلام این موضوع نباشد.
    علی حمیدی، مدیر کل امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که بازرسان شرکت ارتباطات سیار ایران به طور مرتب به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند تا دفاتر در این زمینه اطلاع‌رسانی به موقع انجام دهند و یکی از مواردی که با دفاتر برخورد می‌شود، این است که اگر به موقع اقدام نکرده باشند با آن‌ها برخورد می‌شود؛ دفاتری که در این زمینه کوتاهی کنند در درصد درآمد آنها تاثیرگذار خواهد بود.
    همچنین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیش از این برای ارائه ریزمکالمه تلفن فقط هشت منطقه وجود داشت اما با کاری که از سوی همراه اول شروع شده و توسعه شبکه بیلینگ و ارتباطی که با شبکه مرکز تلفن ثابت برقرار شده است، این تعداد از 8 مرکز به بیش از 120 مرکز تلفن ثابت تعمیم داده شد، با این کار مشترکان به نزدیک‌ترین مرکز در محل مسکونی خود مراجعه و ریزمکالمه‌شان را دریافت می‌کنند که این موضوع برای مشترکان و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.

  • کلمات کلیدی : ارتباطات
  • نوشته شده در  دوشنبه 89/2/6ساعت  5:7 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

     

    ICTPRESS - ژاپن قصد دارد طی یک دهه آینده روباتی وارد بازار جهانی کند که بتواند ذهن را بخواند و تنها با فکر انسان کنترل شود.
    به گزارش ICTPRESS به نقل از " ساینس دیلی "، در این روباتها از فناوری تعامل ماشین و مغز استفاده خواهد شد . با استفاده از این فناوری امواج مغزی و الگوی گردش خون در بدن از طریق سنسورهایی که در درون یک ابزار کلاه مانند کار گذاشته شده مورد تحلیل قرار می گیرد.
    این روبات ذهن خوان دارای تلویزیونی است که با خواندن ذهن شما و بدون نیاز به زدن حتی یک دکمه روشن می شود و گوشی تلفن همراهی است که با خواندن ذهن، پیام متنی به افراد مورد نظر شما ارسال می کند .
    گفتنی است؛ در این پروژه که تحت کمک مالی دولت ژاپن اجرا می شود متخصصان تویوتا ، هوندا ، هیتاچی، دانشگاه اوزاکا  و مرکز فناوری های ملی حضور خواهند داشت .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 89/2/5ساعت  1:38 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

     

    ICTPRESS - وب سایت اشتراک آنلاین یوتوب پنجمین سال روز آپلود نخستین فایل ویدئویی بر روی وب سایت خود را جشن می گیرد .
    به گزارش ICTPRESS به نقل از " شینهوا"، این وب سایت که هم اکنون به گوگل تعلق دارد به محبوب ترین انتشار دهنده فایل های ویدئویی آنلاین در جهان مبدل شده است .
    گزارش ها حاکی است در روز 23 آوریل سال 2005  ، جاود کریم موسس وب سایت یوتوب فایل ویدئویی " ملاقات در باغ وحش " را آپلود کرد و آغازگر یک شور و هیجان در فضای سایبری اینترنت شد . این فایل ویدئویی 19 ثانیه ای از باغ وحش سانتیگو تهیه شده بود .
    این وب سایت تحت همکاری کریم و چاد هارلی و استیو چن بنیان گذاری شد و روز به روز بر تعداد آپلود فایل های ویدئویی آن افزوده شد . بررسی ها نشان می دهد که هم اکنون روزانه به طور متوسط یک میلیارد فایل ویدئویی از سوی کاربران در جهان بر روی این وب سایت آپلود می شود .
    گفتنی است، در ماه نوامبر سال 2006 میلادی یوتوب تحت قراردادی به مبلغ 65/2 میلیارد دلار آمریکا به گوگل واگذار شد .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 89/2/4ساعت  5:49 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

     

    ICTPRESS - تلویزیون اینترنتی سیستمی جدید برای دریافت کانال‌های تلویزیونی و سایت های گوناگون از طریق شبکه اینترنت است، با این تکنولوژی نحوه استفاده از برنامه‌های تلویزیون تا حد زیادی متحول می‌شود، این سیستم به نامIPTV ، پروتکل تلویزیون اینترنتی معروف است و تنها از طریق تلویزیون‌های دیجیتال دریافت می‌شود، در این سیستم به جای ارسال سیگنال‌های رادیویی و ماهواره‌ای در فرمت تلویزیون‌های کابلی، سیگنال‌های مربوطه روی شبکه اینترنت پهن باند ارسال می‌شود.
    به گزارش خبرنگار IPTV ،ICTPRESS یا تلویزیون اینترنتی همانند تلویزیون‌های معمولی است با این تفاوت که به شبکه جهانی اینترنت نیز متصل می‌شود و کاربران می‌توانند صفحات Internet TV را از طریق صفحات تلویزیون یا صفحات مونیتور کامپیوتر و یا روی صفحات نمایشگر تلفن همراه دریافت کنند، چگونگی عملکرد تلویزیون‌های اینترنتی مانند روش‌های معمول ارسال سیگنال روی آنتن و یا کابل است تنها تفاوت آن در ارسال این سیگنال ها در قالب اطلاعات روی شبکه اینترنت به عنوان داده است، به عبارتی تمامی برنامه‌های تهیه شده برای تلویزیون در شبکه اینترنت قرار می‌گیرد و قابل دستیابی از طریق کاربر است.
    با گسترش این فناوری، تلویزیون‌های اینترنتی به زودی جایگزین DVDهای موجود خواهند شد، با این سیستم تمامی اطلاعات و اخباری که از طریق شبکه اینترنت دریافت می‌شود از طریق شبکه تلویزیون قابل دستیابی است، این شیوه جدید تحولی در مراکز آموزشی و دانشگاهی نیز ایجاد خواهد کرد. کاربرانی که سرویس‌های آموزش از راه دور دریافت می‌کنند از طریق تلویزیون خود می‌توانند مطالب ارائه شده را در زمان‌های مقتضی دریافت کنند..
    گفتنی است؛ طی دهه گذشته رشد سرویس ماهواره ای و کابل دیجیتالی تاثیر خود را بر آینده تلویزیون به جا گذاشته اما اکنون روش پخش جدید تلویزیون پروتکل اینترنتی (IPTV) نوید تحول بزرگتری در این عرصه را می دهد که مورد حمایت صنعت مخابرات قرار گرفته و آماده عرضه تعامل پذیری بیشتر و به همراه آوردن رقابت سنگین در تجارت فروش تلویزیون است. تلویزیون اینترنتی محصول هم گرایی صنعت رایانه، مخابرات و مالتی مدیا است و نتیجه پیشرفت فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به حساب می آید.
    تلویزیون اینترنتی در ایران نیز همانند دیگر فناوری های جدید در بدو ورود با مشکلاتی همراه بوده و در حالی که در بسیاری از کشورها این فناوری جدید در کنار سایر رسانه های جمعی تبدیل به ابزاری عادی برای ارائه اخبار، محتوا و اطلاع رسانی شده، در ایران همچنان چالش هایی در مسیر بهره برداری از این سرویس وجود دارد. اگرچه بهره برداری از تلویزیون اینترنتی نیازمند به مشارکت فراسازمانی صدا و سیما، شرکت مخابرات و بخش خصوصی است، اما مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارائه این سرویس را در راستای وظایف مخابرات ندانسته و می گوید: سازمان صدا و سیما مسوول تلویزیون اینترنتی در کشور است. صابر فیضی می افزاید: از چندی پیش زیرساخت های فنی این سرویس فراهم است اما صدا و سیما باید در زمینه ارائه و تولید محتوا در این سرویس اقدامات لازم را انجام دهد.
    مخاطبان تلویزیون از طریق اینترنت به بانک اطلاعاتی شبکه مورد نظر دست می یابند و هر کاربری خود تعیین می کند که چه چیزی را چگونه می خواهد ببیند. همچنین کاربر می تواند زمان پخش یک برنامه را تغییر داده، یا برنامه دلخواه خود را رزرو کند و بعد با پیغامی که داده می شود از زمان پخش آن برنامه باخبر شود و یا اینکه کاری کند که برنامه به طور خودکار برای او ذخیره شود. یکی از مزایای IPTV، قابلیت داشتن دستگاه های ضبط دیجیتالی (VCR) برای ضبط فوری برنامه های متعدد است.
    گفتنی است؛  تلویزیون اینترنتی حتی بدون نیاز به گیرنده های متعدد، مشاهده تصویر در تصویر را امکان پذیر می کند. به این ترتیب افراد می توانند در حالی که یک برنامه را تماشا می کنند با استفاده از امکان تصویر در تصویر در کانال های دیگر به گشت و گذار بپردازند. کاربرد دیگر آن امکان مشاهده یک رویداد از زوایای مختلف و مشاهده همزمان آن از دو زاویه مختلف با استفاده از امکان تماشای تصویر در تصویر است، مشترکان سرویس IPTV به هنگام تماشای تصاویر می توانند برای مواردی مانند ایمیل های دریافتی و پیام فوری، پیام دریافت کنند وکنترل کامل بر روی قابلیت هایی چون برگشت، ارسال سریع، توقف و ادامه برنامه ها را خواهند داشت؛ همچنین می توانند از تلفن همراه یا رایانه جیبی (PDA) برای برنامه ریزی از راه دور IPTV استفاده کنند. به عنوان مثال اگر دیرهنگام به خانه باز می گردند می توانند با استفاده از دستگاه خود از راه دور دستگاه IPTV را برای ضبط برنامه مورد علاقه خود تنظیم کنند. سفارشات خرید اجناس، موسیقی و یا فیلم دلخواه از دیگر قسمت های تلویزیون اینترنتی به حساب می آید که باعث افزایش پویایی این فناوری جدید شده است.
    اما مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از انجام مقدمات برای راه اندازی تلویزیون اینترنتی (IP-TV) در کشور خبر داد و گفت: کانالهای انتقال تصویر شبکه برای این ارائه این سرویس آماده شده و مذاکرات با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این زمینه آغاز شده است.
    صابر فیضی  با اشاره به انجام مراحل پایانی ایجاد خدمات ارتباطی پیشرفته (ACS) در کشور که شامل سرویسهای مختلفی همچون IP-TV می شود گفت: ارائه IP-TV مستلزم تهیه محتوا برای انتشار، مدیریت محتوا و رساندن آن با کیفیت و امنیت مناسب به کاربر نهایی است. برای این منظور شبکه تست شده و منتظر دریافت محتوا از سازمان صدا و سیما هستیم، کانالهای انتقال تصویر شبکه برای این ارائه این سرویس آماده است و به محض دریافت اطلاعات و محتوای مورد نظر از سازمان صدا و سیما این سرویس به متقاضیان عرضه خواهد شد.
    فیضی در مورد سرویس پخش فیلم و ویدئو از طریق شبکه اینترنت (VOD) که یکی از کاربردهایIP-TV  است گفت: ارائه سرویس ویدئو درخواستی به مشتریان نهایی شده است و در این زمینه با توجه به محتوای مذکور با وزارت فرهنگ و ارشاد وارد مذاکره شده ایم،  سرویسهای فوق به زودی قابل ارائه به مشترکان خواهند شد.



  • کلمات کلیدی : شبکه اینترنت
  • نوشته شده در  چهارشنبه 89/2/1ساعت  5:1 عصر  توسط ictpress.ir 
      نظرات دیگران()

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بستنی با طعم گوگل
    بسیاری از مردم صادق در دنیای دیجیتال دروغگو هستند
    تعداد کاربران Google Apps به 30 میلیون رسید
    نوآوری های سه بعدی در مرکز توجه نمایشگاه IBC 2010 آمستردام
    روبات مار که از درخت بالا می رود
    روابط عمومی ها نبض جامعه هستند
    ظرفیت 200 میلیارد دلاری در پروژه های ICT ایران
    برنامه های جدید گوگل منتشر شد
    چینی ها آیپد می سازند
    طراحی خودرویی برای نابینایان
    [عناوین آرشیوشده]